نشر فردا
نشر فردا
رنگ-سال-2022-رنگ-بنفش-پریوش
رنگ-سال-2022-رنگ-بنفش-پریوش

با نزدیک شدن به سال جدید میلادی 2022 همانند سال های گذشته مؤسسه پانتون یا پنتون رنگ همه گانی این سال را با نام Very Peri معرفی نمود و همگان را شگفت زده کرد.

این رنگ که از ترکیب وفاداری و ثبات رنگ آبی و هیجان رنگ قرمز تشکیل شده است، به رنگ PANTONE 17-3938 Very Peri معروف است که با نام رنگ بنفش گل پریوش هم شناخته می شود.

این مؤسسه سال گذشته به علت سختی های جهانی و مشکلاتی که دنیا با پاندمی داشتند رنگ سال 2021 را از ترکیب دورنگ زرد و خاکستری معرفی نمود.

اما جالب است بدانید فرایند انتخاب این رنگ، چالشی بزرگ برای کارشناسان این مؤسسه است. آنها هر سال به دنبال تأثیرات رنگ ها در زندگی روزمره انسان ها هستند.

این تأثیرات می توانید از لوازم مصرفی روزمره، تجهیزات همراه، لوازم شخصی، فیلم ها و بازی های وایرال شده و تمام چیز هایی که به‌صورت روزمره انسان ها با آنها سر و کار دارند الهام بگیرد.

دلیل انتخاب رنگ Very Peri به عنوان رنگ سال 2022 چیست؟

پس شرایط سختی که در سال 2021 در سراسر جهان به وقوع پیوست و سختی هایی که بر مردم وارد شد، این رنگ نماد تحول جهانی است که در حال وقوع پیوستن است.

معرفی رنگ سال 2022 توسط پنتون

PANTONE 17-3938 Very Peri که ویژگی‌های بلوز را در بر می‌گیرد و در عین حال دارای ته رنگ بنفش – قرمز است، نگرش هیجان‌انگیز، شاد و حضوری پویا را به نمایش می‌گذارد که خلاقیت شجاعانه و بیان تخیلی را تشویق می‌کند.

ما در دورانی زندگی می‌کنیم که به سرعت در حال دگرگونی است. این رنگ نمادی از تجملات و زرق و برق است که ما از آن عبور می کنیم و از یک دوره شدید انزوا به سرعت به سمت تحول در زندگی روزمره و زندگی دیجیتالی هستیم.

همچنین بخوانید:  راهنمای طراحی تراکت تبلیغاتی حرفه ای برای بالاترین بازده

باید منتظر ماند و دید طراحان خوش ذوق با استفاده از این رنگ و داستان های پشت آن چه آثار جذابی را می توانند خلق کنند و در صنعت چاپ افست از آن استفاده کنند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *